Pravidla pro podávání stížností, podnětů a jejich vyřízení
ADP-ANNA s.r.o. se snaží předcházet konfliktům a plnit své poslání řádně. Může se ale stát, že jsou jak klienti nebo jejich okolí nebo někdo další nespokojeni s touto prací a potřebují toto vyjádřit ve své stížnosti, podnětu, podání. K tomu slouží tato pravidla.
Stížnost, podnět nebo jiné podání může učinit klient, jeho rodina, další osoba, která se k tomu cítí oprávněna nebo má nějaké náměty.
Stěžovatel se může nechat zastoupit, a to na základě plné moci, která je přílohou ke stížnosti s tím, že je zde vyznačeno, komu má směřovat odpověď na stížnost.
Stížnost se podává:
- Písemně – poštou, elektronicky, datovou schránkou
- Ústně – příjemce stížnosti obsah podání a zapíše do knihy stížností
Adresa pro elektronické podání stížností:
- Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Datová schránka u6fpik4
Stížnosti vyřizuje podle druhu stížnosti:
- Pečovatelská služba – vrchní sestra
- Odlehčovací služba – vrchní sestra
- Domov pro seniory – vrchní sestra
- Domácí zdravotní péče – vrchní sestra
- Všechny stížnosti dále posuzuje příslušný sociální pracovník v součinnosti s vedením organizace
Stížnost musí být vyřízena nejpozději do 30 ti dnů ode dne přijetí podání. V případě, že by trvalo vyřízení déle, je o tom stěžovatel vyrozuměn.
V případě, že je stěžovatel nespokojený s vyřízením stížnosti, může se obrátit na příslušné orgány státní správy – magistrátní orgány, MPSV, Krajský úřad Praha nebo Ústí nad Labem a stížnost je poté šetřena těmito orgány.
11. 10. 2021, JUDr. Hana Kozáková